2MinuteAcademy hersenkietelaars van Guido Thys voor Bezoeker
Beste (ontlockende?) ,
"Innovatief denken" is in deze bijzondere omstandigheden aan de orde van de dag. Maar heeft al deze aandacht ook niet het omgekeerde effect? Zomaar een vraag...
En over"vragen" gesproken: we vragen steeds meer van de klant, zijn we ons hier wel terdege van bewust? Hieronder gepresenteerd onder het kopje "Humor" maar kan de klant er wel om lachten?
Veel denk- en doeplezier...
Guido ThysDe minst gevraagde spreker van Nederland.P.S.: kijk ook even naar de speciale aanbieding voor bijeenkomsten na 1 juni!
Innoveren is een rage; wie het niet doet, valt in ongenade. Maar heeft dit niet het omgekeerde effect?
We willen vandaag niet enkel het geld, de tijd en de energie van de klant, maar nog veel meer.
Vanaf 1 juni mogen bijeenkomsten tot 30 personen weer en vanaf 1 september worden er waarschijnlijk tot 100 aanwezigen toegelaten.Op zich goed nieuws (omdat we geleerd hebben om blij te zijn met kleine dingen), maar niet voor uw budget.Ik wil dan ook graag mijn bijdrage leveren: tot 1 september gelden speciale tarieven voor lezingen en workshops.Het juiste moment dus voor een Workshop Klanten Wegjagen of voor de uitleg waarom er na de crisis niets gaat veranderen: "The Boring Twenties". Meer weten? Stuur even een mailtje.
Quote
uit het boek "Handboek Klanten Wegjagen: Klantverwachtingen frustreren door minderwaardige producten en diensten, met ondermaatse service en een arrogante houding" (gebruikt u het al in uw bedrijf?):Teamwork: In gesprek met een klant? Vraag aan een collega om je voortdurend op te bellen. Zeg dan dat het een belángrijke oproep is die je móet beantwoorden.
Bij vragen neem contact op of email ons.
Al abo op alle thema's?
KlantwaardeDwarsdenkenInnoverenLeiderschapOndernemen Hier aanpassen
Aan- of afmelden voor één of meer Andersbrieven. Meer over Guido Thys