2MinuteAcademy hersenkietelaars van Guido Thys voor Bezoeker
Beste (thuiswerkende?) ,
Is een crisis erg? Zeker. En dan heb ik het nog niet eens over levensbedreigende crises. Maar hieronder geef ik mijn antwoord op de vraag of een onbeweeglijke status quo niet nog veel erger is.
Verder: humor is altijd gebaseerd op waarheid. Kijk maar naar de typologie van LinkedIn-verzoeken hieronder.
VRAAG: ik ben een artikeltje over bonussen (winst, omzet, etc.) aan het voorbereiden. Ken jij nog andere functies/prestaties waarbij financiële bonussen uitgekeerd worden, naast bij directies voor winst en verkopers voor omzet? Laat het mij dan hier even weten. Mijn dank is groot!
Veel denk- en doeplezier...
Guido ThysDe minst gevraagde spreker van Nederland.P.S.: onze grote voorjaarsschoonmaak loopt nog door: we hebben magazijnruimte nodig. Alle pdf's moeten de deur uit!
En dan heb ik het NIET over levensbedreigende crises, maar over economische/bedrijfsmatige.
Het ene verzoek is het andere niet, maar heel vaak is het maar raden naar de waarde die ze zullen opleveren....
Grote lenteschoonmaak in ons magazijn: alle pdf's moeten weg!Klik op een van deze links om het gratis tipboekje te downloaden:24 manieren om te vergaderen tot je een ons weegtPlezier beleven aan 3 soorten klantwaardeZo simpel is hetDe disruptiemotor: in 6 stappen op weg naar de 21ste eeuw39 tips voor het werven en behouden van ledenOp is op!
Haal je organisatie eens flink door de wasstraat!
Quote
uit het boek "Handboek Klanten Wegjagen: Klantverwachtingen frustreren door minderwaardige producten en diensten, met ondermaatse service en een arrogante houding" (gebruikt u het al in uw bedrijf?):Koffie drinken: Wat doe je wanneer er een winkelklant naar je balie toe loopt? Je omdraaien en aan teambuilding doen (vroeger heette dat: koffie drinken met je collega's).
Bij vragen neem contact op of email ons.
Al abo op alle thema's?
KlantwaardeDwarsdenkenInnoverenLeiderschapOndernemen Hier aanpassen
Aan- of afmelden voor één of meer Andersbrieven. Meer over Guido Thys