Binnenkort hou ik ergens in den lande voor de 1.100ste keer de Workshop Klanten Wegjagen. Waarschijnlijk een wereldrecord. Toch blijkt de empathie voor de klant er in al die jaren niet op vooruit gegaan te zijn.

Zich afvragen hoe de klant redeneert, blijft nog steeds een Mission Impossible voor grote cohorten ondernemers. De tragische stroom aan voorbeelden van niet-ondernemerschap, oncommercieel denken en volstrekt klantmisprijzen die ons dagelijks via social media bereikt, is tragisch. Hoewel we het meestal ook weer niet kunnen nalaten om te lachen met de domheid van de meeste incidenten:

wegjagen

Hou je van interactie? Wij wel! Geef hieronder je reactie:

Kruis dit vakje aan als je op de hoogte wilt blijven van andere reacties op dit bericht

Graag nog even het onderstaande aankruisen. We houden hier namelijk echt niet van robots die ons blauwe pilletjes en Nigeriaanse fortuinen proberen te verkopen!

GRATIS AANMELDEN

De 2MinuteAcademy Andersbrief
bevat een andere kijk op klantwaarde,
ondernemen, innoveren, leiderschap, 
dwarsdenken + veel humor. Elke week
een ander van deze thema's en u kunt
zich apart abonneren op elk ervan.
Lees er hier meer over.

Nog geen GRATIS abonnement?

Klik HIER om u aan te melden!