logo2MA185

Advertentie uit het FD van 19-12-16.....

bmw

Doelgroep: lezers van de krant, zeg maar: managers en professionals in de zakelijke dienstverlening.
En waar doen ze het dus voor, volgens BMW? Ze doen het om een dure auto te kunnen kopen (van de eindejaarsbonus). Niet voor de klanten, de medewerkers, het bedrijf en/of de samenleving. Nee, voor zichzelf.
Wie dacht dat graaien uitgeroeid was door de kredietcrisis moet zijn mening dus herzien. 
Toch is er ook goed nieuws: mensen van wie niemand iets hoeft te verwachten, zie je binnenkort dus in een nieuwe 5 serie rijden. Makkelijk herkenbaar.

 

Bron: Guido Thys
KennisLeerinhouden:1
Vaardigheden:1
Inspiratie:1
Behapbaarheid:10
Huurdeconsultantgehalte:1
Outoftheboxgehalte:1
Hou je van interactie? Wij wel! Geef hieronder je reactie:

Kruis dit vakje aan als je op de hoogte wilt blijven van andere reacties op dit bericht

Graag nog even het onderstaande aankruisen. We houden hier namelijk echt niet van robots die ons blauwe pilletjes en Nigeriaanse fortuinen proberen te verkopen!

Nu u hier toch bent....

GRATIS AANMELDEN

De 2MinuteAcademy Andersbrief
bevat een andere kijk op klantwaarde,
ondernemen, innoveren, leiderschap, 
dwarsdenken + veel humor. Elke week
een ander van deze thema's en u kunt
zich apart abonneren op elk ervan.
Lees er hier meer over.

Nog geen GRATIS abonnement?

Klik HIER om u aan te melden!