logo2MA185
nps

Deze quote komt van Richard Engelfriet. Hij laat zien dat er geen enkel causaal verband is tussen de uitkomst van de Net Promoter Score en succes (hoe dan ook gedefinieerd).

Nog een quote:

Natuurlijk is het hartstikke leuk als mensen u aanbevelen. Ik snap ook best dat u dan hoopt dat al die ‘fans’ of ambassadeurs (zo noemen veel marketinggoeroes trouwe klanten) voor meer omzet gaan zorgen. Helaas zien we dit in de praktijk dus niet terug. Blijkbaar kunnen mensen u plechtig beloven dat de kans heel groot is dat ze u aanbevelen, maar merkt u daar in de praktijk bar weinig van.

Bron: Guido Thys
KennisLeerinhouden:9
Vaardigheden:1
Inspiratie:8
Behapbaarheid:10
Huurdeconsultantgehalte:1
Outoftheboxgehalte:10
Hou je van interactie? Wij wel! Geef hieronder je reactie:

Kruis dit vakje aan als je op de hoogte wilt blijven van andere reacties op dit bericht

Graag nog even het onderstaande aankruisen. We houden hier namelijk echt niet van robots die ons blauwe pilletjes en Nigeriaanse fortuinen proberen te verkopen!

Nu u hier toch bent....

GRATIS AANMELDEN

De 2MinuteAcademy Andersbrief
bevat een andere kijk op klantwaarde,
ondernemen, innoveren, leiderschap, 
dwarsdenken + veel humor. Elke week
een ander van deze thema's en u kunt
zich apart abonneren op elk ervan.
Lees er hier meer over.

Nog geen GRATIS abonnement?

Klik HIER om u aan te melden!