logo2MA185
shoes of prey

Printing on demand is heel gewoon, maar manufacturing on demand (MoD) staat nog in de kinderschoenen. Shoes of Prey heeft alle hobbels overwonnen en levert zelf ontworpen schoenen aan zijn klanten in meer dan 100 landen.

Een stapje verder in de decentralisering van productie dus...
Klanten gaan online aan de slag, betalen vooruit en krijgen hun creatie binnen 2-3 weken thuisbezorgd. Geen voorraden en ingewikkelde distributieconcepten meer nodig. Retourcijfers liggen lager dan bij de "conventionele" webshops. In dit interview legt Chief Creative Officer Jodie Fox uit hoe ze dit voor mekaar krijgt. Tipje van de sluier: betrokkenheid en beleving.

Welke van úw producten zijn geschikt voor MoD?

 Luister hier naar een interview met Jodie Fox: 

 

 

Bron: Forbes
KennisLeerinhouden:9
Vaardigheden:8
Inspiratie:7
Behapbaarheid:10
Huurdeconsultantgehalte:1
Outoftheboxgehalte:8
Hou je van interactie? Wij wel! Geef hieronder je reactie:

Kruis dit vakje aan als je op de hoogte wilt blijven van andere reacties op dit bericht

Graag nog even het onderstaande aankruisen. We houden hier namelijk echt niet van robots die ons blauwe pilletjes en Nigeriaanse fortuinen proberen te verkopen!

Nu u hier toch bent....

GRATIS AANMELDEN

De 2MinuteAcademy Andersbrief
bevat een andere kijk op klantwaarde,
ondernemen, innoveren, leiderschap, 
dwarsdenken + veel humor. Elke week
een ander van deze thema's en u kunt
zich apart abonneren op elk ervan.
Lees er hier meer over.

Nog geen GRATIS abonnement?

Klik HIER om u aan te melden!